JE SOBOTKA SCHOPEN PODEPSAT I PŘÍKAZ KE SVÉ POPRAVĚ?

Je pochopitelné, že vedoucí pracovníci nejsou schopni časově zvládnout přečtení všech písemností, které musí podepsat. Leč jsou případy, kdy tak udělat musí. Takovým případem jsou určitě dokumenty historické ceny a jedním z nich je bezesporu žádost o jmenování ministrů své vlády, kterou premiér adresuje prezidentovi. Uvedený dokument nesmí obsahovat ani nepatrné pravopisné chyby. Že jsou v něm chybná jména, ba dokonce i mylné nominace, je naprosto nepřípustné. V zemi slušných vztahů mezi politiky by už minimálně prezidentův kancléř vyzval premiéra k rychlému doručení bezchybného podání. V našem případě si samozřejmě Zeman doslova vychutnal roli pana učitele peskujícího nepozorného žáčka, i když na druhé straně mohl dokonce jmenování vlády Sobotkovi zkomplikovat, za což by si tentokrát mohl premiér sám. Ve své příslovečné ješitnosti dokonce mohl nepečlivost v práci úřadu vlády vnímat jako pohrdání úřadem svým. Sobotkova výmluva, že na přílohách byla jména správně, jenom dokladuje reálný vztah těchto dvou politiků. Vztah synka a blahovolného, leč ironického pantáty. Zeman po volbách se Sobotkou prohrál už příliš hodně střetů a nakonec si premiér skóre tak neprofesionálně zpackal. Stačilo chvilkové podcenění důležitosti jedné písemnosti a Zeman se na veřejnosti mohl prezentovat jako přece jenom vítěz. Osobně mne jenom zajímá, zda Sobotka umí vůbec zvládat nutné byrokratické úkony, spojené se svým vysokým postavením.

Příspěvek byl publikován v rubrice Blog a jeho autorem je standa. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.